Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: romantics
Категория: Тя и той
Прочетен: 287399
Постинги: 63
Коментари: 163
Гласове: 579
Постинг
20.08.2009 21:10 - Когато той не прави първата стъпка...
Автор: romantics Категория: Тя и той   
Прочетен: 6587 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 24.06.2014 20:54


Темата е само за хората търсещи сериозна връзка.
Харесвате си Го. Знаете че и Той ви харесва. Сприятелявате се, излизате, опознавате се, или каквото друго там правите когато имате сериозни намерения към някого. Все пак всеки си има различна техника.   И какво? Ще седите да го чакате да направи първата стъпка? НЕ! Когато Той не прави нищо, направете вие! Има табу, че трябва да седим и да чакаме мъжкото да направи важната стъпка. Това си е мит. Искате ли го? Вземете си го тогава! В много случаи съм виждала как приятелки се тормозят с въпроси от рода на: „Той нищо не прави! Дали ме харесва?” В крайна сметка ако не ви харесва, Той губи. Вие опитайте, иначе после ще се питате какво щеше да стане... Разберте какво щеше да стане – добро, лошо, няма значение, поне ще знаете.

image

Естествено имайте предвид , че провалът е възможен. Например, в гимназията, първият път когато бях решена да имам едно момче, той ме отряза. Тъпото беше че умрях от смях и честно казано ми олекна, че го разбрах. Сега с него сме много близки приятели! Беше забавно, защото той не ме накара да се чувствам гадно. И още си пази всички валентинки, писма, снимки и подаръци от мен. Ех, спомени.

  И пробвайте без предложения, малко им е отминало времето на думите: „Хайде да ходим!”; „Искаш ли да сме гаджета?” и т.н. Една целувка стига. Тя казва повече от всичко останало. Ако човека е заинтересуван ще ви отвърне, ще се усмихне със сигурност, и вероятно ще ви хване за ръката или нещо подобно – варианти много...
И ви пожелавам началото на една чудесна дълга връзка! 
УСПЕХ!!!



Гласувай:
4



1. qbylkovcvqt - :)
21.08.2009 09:45
амиии дали не е по сладко, ако съумееш да направиш така, че да предизвикаш първата стъпка да е от него... нека си мисли, че той е силната половинка, а ти умело дърпай конците ;)...
цитирай
2. romantics - ;)
21.08.2009 09:52
хах, да, ама този номер не пред всички момчета върви...личен опит :D пък и защо да чакаме мъжете, като ние можем да направим първата крачка... ;)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031