Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: romantics
Категория: Тя и той
Прочетен: 288775
Постинги: 63
Коментари: 163
Гласове: 579
Постинг
17.09.2014 18:50 - Любовните съвети на малките деца!
Автор: romantics Категория: Тя и той   
Прочетен: 1276 Коментари: 0 Гласове:
1



Колкото повече остаряваме, обществото и нравите очакват от нас да правим определени неща, да следваме определена схема за "правилен живот". Да учим в университет, да си намерим работа, да създадем семейство...

Но умовете на малките деца са все толкова чисти и неопетнени, а когато ги попиташ за любов дават най-сладките и безценни отговори! ​

Какво мислиш за любовта?

Ако влюбването има нещо общо с научаването да спелуваш, не искам да се влюбвам. Отнема твърде много време.-Глен, 7 години

Аз съм ЗА любовта, стига да не се случи докато дават динозаври по телевизията.
-Джил, 6 години

Любовта ще те намери, дори да се опиташ да се скриеш от нея. Опитвам се да се скрия от нея от както бях на 5, но момичетата продължаваха да ме откриват.
-Дейв, 8 години

image

Как се влюбват хората?

Мисля, че трябва да те уцелят със стрела или нещо такова, но другата част не би трябвало да е толкова болезнена.
-Мануел, 8 години

Никой не знае защо се случва, но съм чувала че има нещо общо с начина, по който миришеш. За това парфюмите и дезодорантите са толкова популярни.
-Май, 9 години

Единия от двамата има лунички, за това си намира някой друг, който също има лунички.
-Андрю, 6 години

виж цялата статия



Тагове:   сладко,   въпроси,   любов,   съвети,   деца,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930